Q&A - Veelgestelde vragen

  1. Ik heb het orderformulier ingevuld. Wanneer krijg ik reactie?

    Direct na het plaatsen krijgt u op de website de melding waarin u bedankt wordt voor uw order. Daarnaast krijgt u een bevestigingsmail van ons, uiterlijk binnen drie dagen. Niets vernomen? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op!
  2. Ik heb een order geplaatst. Wanneer wordt het werk uitgevoerd?

    Wij nemen telefonisch of per e-mail contact met u op om de opdracht in te plannen. Wekelijks worden bij ons planningen opgemaakt en routes samengesteld. Wij rekenen geen voorrijkosten, dat betekend wel dat wij werk in de regio proberen te combineren. In de Randstad kunnen wij u meestal binnen drie weken van dienst zijn. Als u buiten de Randstad woont kan het iets langer duren. Ons streven is een ieder binnen vier weken van dienst te zijn. Is er een bepaalde urgentie, bijvoorbeeld als uw huis in de verkoop gaat? Laat het ons even weten, dan proberen wij hier extra rekening mee te houden.
  3. Worden er naast de prijzen op de website nog andere kosten in rekening gebracht?

    Nee, wij werken met vaste prijzen en er zijn geen bijkomende kosten zoals voorrijkosten.
  4. Hoe moet er betaald worden?

    Onze medewerkers hebben een mobiele pinautomaat bij zich. Betaling met pin heeft onze voorkeur, u krijgt dan na betaling een betaalbewijs.
  5. Wat doet u precies?

    Wij maken de complete dakkapel schoon. Dat wil zeggen: de zijkanten, de boeidelen, het kozijn en de ramen en wij maken de regenwaterafvoer vrij. Na het schoonmaken wordt de dakkapel afgedroogd. Indien gewenst wordt voor het afdrogen een waxbehandeling toegepast.
  6. Wat houdt de waxbehandeling in?

    Wij brengen na het schoonmaken een conserverend laagje over de dakkapel aan. Dit laagje is vuil- en waterafstotend en zorgt ervoor dat nieuw vuil zich minder hecht. Deze behandeling is op alle materialen toepasbaar.
  7. Wordt mijn dakkapel weer helemaal schoon?

    Uw dakkapel wordt brandschoon. Wij weten onze klanten telkens weer te verassen. Anderzijds kunnen wij geen wonderen verrichten. Sommige dakkapellen zijn dermate vervuild dat het 'weer' in het materiaal is getrokken (met name bij kunststof) of dat de toplaag van het materiaal is beschadigd geraakt (krakelee). Ook kan het zijn dat het schilderwerk erg slecht is. Wij kunnen het materiaal niet mooier maken dan het is. Onze medewerkers zullen dit echter tijdig met u communiceren.
  8. Moet u 'in huis' zijn of werkt u buitenom?

    In principe hoeven wij niet binnen te zijn, wij werken geheel buitenom. Wel is het nodig dat wij zowel in de voor- als in de achtertuin kunnen. Wij stemmen dit graag even met u af.
  9. Moet ik perse thuis zijn?

    Klantcontact maakt ons werk extra leuk, in die zin ontmoeten onze medewerkers de klant graag. U hoeft echter niet perse thuis te zijn, wij werken buitenom en hoeven niet in de woning te zijn. Wij stemmen dit graag even met u af.

Geinterreseerd? Neem vrijblijvend contact met ons op!

06 266 177 80

Of maak vrijblijvend een afspraak: inschrijven